Saturday 21 September 2013

Pemberitahuan


Assalamualaikum/Salam Sejahtera Tuan/Puan ahli KanWork yang dikasihi,

Sukacita dimaklumkan bahawa KanWork kini telahpun berpindah ke pejabat baru seperti alamat berikut :

B5-1-2, Blok B5, Jalan Putra Permai 2,
Taman Equine 43300
Seri Kembangan Selangor.


Sehubungan dengan ini, KanWork perlu mempunyai beberapa peralatan/kelengkapan bagi melengkapkan pejabat baru tersebut. Salah satu peralatan yang paling diperlukan buat masa sekarang ialah KIPAS ANGIN berdiri sebanyak 2 UNIT. Oleh itu saya mewar-warkan perkara ini sekiranya ada ahli KanWork, ahli keluarga, rakan taulan atau sesiapa sahaja yang ingin membuat sumbangan amal jariah atau berwakaf sama ada dalam bentuk wang atau kipas itu sendiri. Sekiranya ada sesiapa yang ingin menyumbang, boleh hubungi saya melalui email atau telefon.

KanWork juga telahpun mewujudkan blog sendiri di alamat kanWork.blogspot.com dan Facebook di alamat:  Persatuan KanWork. Oleh yang demikian adalah diharapkan agar sesiapa yang belum add boleh addkan di Facebook dan menggunakan facebook dan blog sebaik mungkin sebagai wadah untuk kita berkomunikasi dan bertukar pendapat, berkongsi maklumat di antara satu sama lain.

KanWork juga telah mempunyai Pembantu Pentadbiran yang baru iaitu Cik Mahfuzah Kamaruzzaman menggantikan Pn Nor Azrina yang telah meninggalkan KanWork kerana mendapat pekerjaan baru.

Sekian untuk makluman dan tindakan Tuan/Puan.

Segala kerjasama dan sokongan Tuan/Puan dalam menjayakan aktiviti KanWork dan membantu para pesakit Kanser khasnya amatlah dihargai.

Terima kasih

Mariana Mohd Yusoff
Setiausaha KanWork.
H/P : 0192349954

1 comment:

  1. Alhamdulillah... akhirnya KanWork telah ada pejabat sendiri...... Tahniah buat semua yang berjaya merealisasikannya!

    ReplyDelete