Tuesday 10 September 2013

PADA 7 September 2013 yang lepas, telah berlangsung Majlis Sambutan Aidilfirti. Pihak Pengurusan KanWork ingin mengucapkan jutaan terima kasih dan sekalung penghargaan kepada yang telah hadir memeriahkan majlis. Syukur Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dan kita berpeluang berjumpa merayakan satu lagi Aidilfitri.

Kami di KanWork sangat berbesar hati dan gembira dapat berkumpul, bersua muka dengan ahli baru dan lama, keluarga / sukarelawan/ pegawai2 Hospital Putrajaya dan agensi lain. Ramai yang menyumbang kearah kejayaan majlis, terutama sekali pegawai-pegawai Hospital Putrajaya dan ahli/sukarelawan KanWork. Kami hargai kerjasama semua, terutama Dr. Abdullah & Puan Mariana.
Semoga semangat kerja berpasukan secara sukarela sebegini dapat terus menjadi budaya KanWork.

Terima kasih juga kepada semua yang memberi sumbangan dalam bentuk hadiah/riben/potluck /kewangan dsbnya. Juga tidak lupa kepada Pn Hajjah Rokiah yang sudi sponser hadiah cabutan bertuah dan Pn Luci dan team yang menyediakan hadiah, Puan Asmah dan team untuk ribbon yang cantik, Pn Ramlah dan team untuk hadiah survivor, Cik Mahfuzah yang banyak membantu dan cekap walaupun baru bersama KanWork, Pn Safinaz dan team pendaftaran, Pn Faezah, pengurus jamuan, Cik Aida Maskor di atas jemputan dan semua yang menyumbang tenaga dan idea. Juga tidak lupa
kepada Puan Pengerusi yang juga banyak memberi sokongan dan tunjukajar, checklist dsbnya. Kepada semua ahli-ahli KanWork, you all are the best.

Mohon maaf atas sebarang kekurangan. Inshallah kita berjumpa lagi di aktiviti KanWork yang akan datang. Gambar akan menyusul kemudian. Tunggu...

Kata-kata penghargaan di atas dipetik dari e-mail Prof. Maznah dan Pn. Mariana, wakil Pengurusan KanWork.

No comments:

Post a Comment