Monday 27 January 2014

Jualan Amal KanWork 2014

 
PUTRAJAYA, 23 Januari 2014. Bertempat di ruang legar (berhampiran kafeteria) aras satu Bangunan Kastam Diraja Malaysia, telah diadakan Jualan Amal KanWork bagi mengisi tabung persatuan. Jualan amal ini berlangsung selama dua hari, 23 & 24 Januari 2014 dan diketuai oleh Pn Hajah Rokiah Abdullah. Turut serta membantu adalah sukarelawan Kanwork iaitu Pn Nor Aini Mad Zin, Pn Amirah Tong Abdullah dan Cik Mahfuzah Kamaruzaman. Tidak lupa juga  yang banyak membantu dibelakang tabir iaitu Tn Hj Rokhani, En Shahiddin dan En Amer.
Orang kuat... Pn Hajah Rokiah dan Pn Nor Aini.

Barang-barang jualan disumbangkan oleh pelbagai pihak yang prihatin terhadap persatuan ini. Sekalung penghargaan dan jutaan terima kasih kepada para dermawan; Pn Hajah Rokiah Abdullah, Prof.Gayah, Datin Khairiyah, Pn Asmah Salam, Pn Noriahan Jamaludin, Dr Samsuzana, Dr Faezah, Pn Farhana, Pn Haniza (Johor Bharu), Cikgu Khamidah Dan Cikgu Radziah(Muar), Hajah Hasnah, Hajah Masrom, Prof mazanah Muhamad, Datin Dr Norazizah M.Taib, Pn Amirah Tong Abdullah,Pn Mariana Mohd Yusoff, Dr Abdullah dan isteri, Pn Nor Aini Mad Zin. Ucapan terima kasih juga kepada tuan rumah dan kepada semua yang menjayakan Jualan Amal ini secara langsung atau tidak langsung.

Lebihan barangan jualan ini akan dibawa ke program Walkathon KanWork 2014 yang akan diadakan pada 16 Februari 2014 nanti. Sila mendaftar untuk menyertai program KanWork seterusnya, Jom Berjalan. Jumpa anda semua di Taman Tasik Cempada pada 16 Februari 2004.

No comments:

Post a Comment